loading...
sabidankaf
sabidankaf بازدید : 58 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

اگر مالك ساختماني هستيد كه مورد آزار قرار گرفته است يا اخيراً ملكي خريداري كرده ايد كه روي آن نقاشي هاي ديواري ناخوشايند وجود دارد ، نمي شود كه خودتان آن را تميز كنيد. اين مي تواند يك راه اقتصادي غلط باشد. بدون استفاده از محصولات تخصصي حذف ديوارنويسي و دانش فني در مورد تكنيك هاي حذف ، در نهايت مي توانيد حتي بيشتر به ساختار ساختمان آسيب برسانيد و هزينه هاي تعمير حتي بيشتر را ايجاد كنيد.

بهترين راه حل براي حذف ديوار نويسي استفاده از خدمات يك شركت متخصص مانند خدمات نماشويي است. ما در زمينه برداشتن نقاشي هاي ديواري در تعدادي از لايه هاي مختلف ، سابقه اثبات شده داريم ، و در هر زمان اطمينان حاصل مي كنيم كه ديوار نقاشي هاي تهاجمي بدون آسيب به سطح برداشته مي شوند.

به عنوان مثال ، تيم پاسخ سريع ما اخيراً فراخوانده شده است تا برخي ديوارنويسي هاي ناخوشايند و توهين آميز را از آجر نما در خارج از ساختمان را حذف كند. براي نماشويي ، همانطور كه در مورد همه كارهاي حذف ديوار نويسي وجود دارد. ما از راه حل هاي نوآورانه و بدون آسيب استفاده كرديم كه شامل فشار زياد يا ساينده نيستند. نتايج را مي توان براي تصاوير زير مشاهده كرد:

اشتباهات رايج صاحبان املاك مرتكب مي شوند

اگر هنوز متقاعد نشده ايد كه به خدمات يك شركت متخصص حذف ديوارنويسي احتياج داريد ، پس ادامه مطلب را بخوانيد زيرا ما مي خواهيم رايج ترين اشتباهاتي را كه صاحبان املاك هنگام تلاش براي حذف خود ديوارنويسي مرتكب مي شوند ، به اشتراك بگذاريم:

هرگز روي نقاشي هاي ديواري نقاشي نكنيد زيرا اين احتمال وجود دارد كه سطح را حتي بدتر جلوه دهيد ، مخصوصاً اگر سعي كنيد روي ديوار نوشته ها را بپوشانيد نه اينكه تمام ديوار را رنگ كنيد
تصور نكنيد كه خطرناك ترين محصولي كه مي توانيد روي دست خود بگذاريد ، م mostثرترين است. اين محصولات بسيار ساينده هستند و اگرچه ممكن است نقاشي هاي ديواري متخلف را از بين ببرند ، اما اين احتمال وجود دارد كه مقداري از سطح يا بستر را نيز از بين ببرد.

اطمينان حاصل كنيد كه از خدمات يك شركت حرفه اي و باتجربه حذف گرافيتي مانند خدمات تميز كردن املاك به جاي شركت هاي “گاوچران” كه وعده زمين را براي پول بسيار كمي مي دهند استفاده مي كنيد. شانس اين است كه آنها محصولات بسيار ساينده اي را كه فكر مي كرديد خودتان بخريد ، بر روي دست خود قرار داده اند و در نهايت با همان نتايج مواجه خواهيد شد. از همه شركت ها بپرسيد كه از چه نوع محصولي استفاده مي كنند و در صورت امكان ، آنها را وادار كنيد تا به شما نشان دهند از راه حل هاي ساينده استفاده نمي كنند. اين امر به ويژه هنگامي كه صحبت از سنگ كاري قديمي مي شود بسيار مهم است.

سرانجام ، اگر مي بينيد كه خرابكارها روي نقاشي هاي ديواري نقاشي مي كنند ، خودتان تعقيب نكنيد. بهتر است توجه خود را معطوف به آنچه در آنها شكل گرفته است ، تعداد آنها وجود دارد و اينكه چگونه موفق به فرار از اين كار شده اند. سپس با پليس تماس بگيريد!

خدمات حذف حرفه اي نقاشي ديواري

دليل ديگر اينكه توصيه نمي شود خودتان اقدام به حذف ديوار نويسي از يك ساختمان كنيد ، اين است كه همه ديوارنويسي ها يكسان نيستند. به عنوان مثال ، تأثير آن و روند حذف آن بسته به ميزان خرابكاري ، و همچنين سن و ساختار سطح متفاوت خواهد بود.

شركت هاي حرفه اي حذف ديوارنويسي مي فهمند كه آنها نمي توانند براي همه سطوح از يك روش استفاده كنند و روش ها و راه حل هاي حذف آنها بسته به اين عوامل بايد سازگار باشد. بعلاوه ، پس از برداشتن نقاشي هاي ديواري ، ممكن است بتوانند در مورد استفاده از پوشش هاي ضد ديوار براي جلوگيري از آسيب ديدن در آينده مشاوره دهند.

خدمات نماشويي املاك

در خدمات نماشويي ، ما با هر دو سازمان بخش دولتي و خصوصي در سراسر ولز جنوبي كار مي كنيم تا خدمات حذف ايمن و م graثر ديوارنويسي ارائه دهيم. ما همچنين طيف گسترده اي از ساير خدمات نظافت خارجي از جمله تميز كردن پنجره و ناودان و همچنين تميز كردن K-rend و كفسابي را ارائه مي دهيم.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات گسترده ما در مورد خدمات نماشويي ساختمان ، به وب سايت ما ( http://kafsabiveniz.ir ) مراجعه كنيد يا امروز با ما تماس بگيريد.

sabidankaf بازدید : 34 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

نماشويي ساختمان به يكي از پرطرفدارترين ها در صنعت نظافت ساختماني تبديل شده است. آنچه بايد توجه داشت اين است كه امروزه براي نماشويي ساختمان با دستگاه سندبلاست از مواد سيليس و نانو استفاده مي كنند و اين كه هر يك از اين موارد تاثير جداگانه اي دارد. در اين مقاله به طور مختصر به اين موارد پرداخته مي شود.

سيليس از تركيب سنگ هاي خيلي ريز تشكيل شده است كه اين سنگ ها متناسب با ساختاري كه دارند كارايي منحصر به فردي در شستشوي نما ايجاد مي كنند و در هنگام نماشويي با سندبلاست همراه با فشار اب بر روي نما پاشيده مي شود و باعث تميزي نما خواهد شد.

از جمله موارد و خاصيت هاي خوب سيليس عملكرد آن در شستشوي نما است به گونه اي كه هيچ گونه چرك و كثيفي نمي تواند در مقابل ان مقاومت كند و اين سنگ ريزه ها و شن ها باعث مي شود تا مصالح يا الاينده ها به خوبي از روي نما پاك شوند.

يكي از مواردي كه كاربران همواره از ما سوال مي پرسند اين است كه آيا از اين مواد در هر نمايي استفاده مي شود؟ در جواب به اين دوستان بايد عرض كنيم كه كاربرد اصلي سيليس در نماهاي شياردار مانند تراورتن است اما در نماهاي اجري و نماهايي كه داراي سنگ هايي با درزهاي ريز هستند نيز استفاده مي شود تا تميزي سطح نما را به حداكثر برساند.

آن چه بايد توجه داشت اين است كه با استفاده از سيليس هزينه ي نماشويي بالا مي رود اما يك شستشوي تضميني را به همراه دارد.

مواد نانو نيز بحث ديگري است كه در نماشويي ساختمان استفاده مي شود و پس از پايان كار شستشو ، نماشور با دقت بالا مواد نانو را در سطح نماي ساختمان اعمال مي كند و با اين كار سطح را در مقابل الاينده ها و گرد و غبار ايمن مي سازد.

نانو مانند يك لايه عمل كرده و علاوه بر افزايش درخشش سطح نماي ساختمان تا مدت طولاني مانع نفوذ عوامل خارجي در سطح سنگ شده و تا سالها ساختمان را از عمليات شستشوي نما بي نياز مي كند.

براي نماشويي ساختمان با استفاده از سيليس مي توانيد با ما تماس بگيريد.

http://kafsabiveniz.ir

sabidankaf بازدید : 37 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

كفسابي ايتاليايي يكي از انواع كفسابي مي باشد كه با استفاده از آن كف مانند آينه براق مي شود. همانطور كه قبلا نيز گفته شد كفسابي براي جلاي سنگ و از بين رفتن پستي و بلندي ها كاربرد دارد. با استفاده از اين كار مي توان هر نوع لكه اي را از روي سنگ پاك كرد.

ما در كفسابي ايتاليايي علاوه بر اينكه اشكالات سنگ را برطرف مي كنيم جلاي سنگ را چنديدن برابر مي كنيم به طوري كه با استفاده از آن مي توان تصوير سقف را در كف مشاهده كرد. البته بايد به خاطر داشته باشيد كه نام ديگر آن كفسابي آينه اي يا كفسابي شيشه اي مي باشد.

اگر بخواهيم به انواع كفسابي درجه بدهيم بايد گفت كفسابي ايتاليايي در درجه ي اول اين كار مي باشد. دليل نامگذاري اين روش به نام سنگسابي ايتاليايي به دليل لقمه هايي مي باشد كه در اين كار استفاده مي كنند. اين لقمه ها بسيار حرفه اي بوده و بهترين سنگسابي را براي ما انجام مي دهد.

قيمت كفسابي ايتاليايي

قيمت كفسابي ايتاليايي بر حسب نوع سنگي كه سنگسابي مي شود متفاوت مي باشد. پس بهتر است براي جستجو قيمت با ما تماس بگيريد. اين را در نظر داشته باشيد كه اين نوع سنگسابي باعث طولاني تر شدن عمر سنگ خواهد شد. ما با استفاده از رزين مخصوص تمام درزهاي موجود در سنگ را مي پوشانيم كه اين كار خود به جلاي سنگ بسيار كمك خواهد كرد.

 

http://kafsabiveniz.ir

sabidankaf بازدید : 35 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (0)

ساختمان ها نيز مانند هر چيز ديگري داراي طول عمر مفيد مي باشند و در بحث نما آن ها در بهترين شرايط آب و هوايي نيز احتمال اينكه دچار خرابي و كثيفي بشوند وجود دارد. چيزي كه اهميت دارد اين است كه مي توان با كمترين هزينه ممكن و با بهرين تكنولوژي هاي دنيا مي توان يك ساختمان چندسال ساخت را دوباره نو كرد. اين چيز همان نماشويي مي باشد. با استفاده از نماشويي مي توان نما را به درستي تميز كرد و جلوه ي ساختمان و شهر را زيبا كرد.

نماشويي براي ساختمان هايي كه نزديك اتوبان ها و خيابان هاي پر تردد هستند بسيار ضروري تر از الباقي ساختمان ها است زيرا اين نوع ساختمان ها بيشتر در معرض آلودگي هستند و نمايشان زودتر فرسوده مي شود.

روش هاي نوين نماشويي ساختمان

چند سال پيش در كشور ما از روش هاي سنتي براي نماشويي ساختمان استفاده مي شد و استفاده از اين روش ها عمليات نماشويي ساختمان را با دردسر هاي زيادي روبه رو مي كرد و به همين خاطر تعداد كمي از افراد راضي به اجراي نماشويي ساختمان خود مي شدند. اما در ساليان اخير استفاده از روش هاي نوين افراد زيادي را ترغيب به شستشوي نمايشان كرد. روش دسترسي با طناب( راپل) مدت زمان نماشويي ساختمان را به كمترين حد خود رساند، به گونه اي كه  در حال حاضر مي توانيد كمتر از يك روز (براي ساختمان هاي زير ۵ طبقه) زيبايي و جلا را به ساختمان خود هديه دهيد. دستگاه هاي بسيار كابردي و پر سرعت همچون واتر جت و واتر سند بلاست جايگزين دستگاه هاي قديمي شدند و اجرا ي نماشويي ساختمان را با كيفيت تر كردند. استفاده از روش هاي نوين نماشويي ساختمان نيازمند، تخصص و مدارك بين المللي است و افرادي كه به صورت حرفه اي اين كاررا به اجرا در مي آورند بايد دوره هاي اين رشته را بگذرانند.

نماشويي عبدي با كارشناسان و متخصصين خود در حوزه ي نماشويي ساختمان تيمي را تشكيل داده است كه دوره هاي حرفه اي اين رشته را گذرانده اند و با بررسي و آناليز ساختمان، كار نماشويي را با بهترين كيفيت اجرا خواهد كرد و به شما ضمانت كامل و اطمينان خاطر خواهد داد كه زيبايي فوق العاده اي را به ساختمان شما هديه دهد.

http://xn----ymcbcc5dda4j7b64ejc5tha.com/

sabidankaf بازدید : 62 شنبه 08 شهریور 1399 نظرات (0)

هر زمان بحث دارايي به ميان مي آيد قطعا يكي از مواردي كه از آن ياد مي شود خودرو مي باشد. در بحث نگهداري خودرو همواره يكي از بحث هايي كه همواره وجود دارد پاركينگ مسقف مي باشد كه بتوان با آن خودرو را از هرگونه جو آب و هوايي به دور نگه داشت. از جمله مواردي كه مي توانيد با استفاده از ان خودرو خود را سالم نگه داريد بحث سايبان مي باشد. در حال حاضر ما در سايبان كاج انواع سايبان برقي را براي خودرو هاي شما آماده كرده ايم.

چرا بايد از سايبان خودرو استفاده كنيم ؟

دلايل مختلفي را مي توان ليست كرد براي استفاده از سايبان برقي خودرو كه قسمتي از آن ها به شرح زير مي باشد.

۱- جلوگيري از آسيب به رنگ خودرو در برابر اشعه هاي مضر خورشيد

۲- جلوگيري از بالا رفتن دماي خودرو و انتشار گازهاي سمي ناشي از آن

۳- حفظ تميزي خودرو پس از كارواش

۴- حفاظت از خودرو در برابر باران‌هاي اسيدي و برف

۵- جلوگيري از ريزش شيره درختان و فضولات پرندگان

ابعاد مناسب سايبان خودرو چقدر است ؟

يكي از موضوعاتي كه بسيار اهميت دارد اين است كه سايبان خودرو بايد متناسب با ابعاد خودرو باشد تا بتواند وظيفه خود را به درستي انجام دهد. ابعاد خودرو ها به طور معمول اينگونه است كه طول آن بين 4 تا 6 متر و عرض آن بين 1.8 تا 2.2 متر مي باشد. يك سايبان خودرو خوب سايباني مي باشد كه بتواند از خودرو شما به طور كامل محافظت كند.

http://sayebankaj.com

sabidankaf بازدید : 47 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

كفسابي پاركينگ يكي از مواردي است كه در كفسابي بسيار اهميت دارد. اين ناحيه از ساختمان به دليل رفت و آمد موتور و ماشين باعث كم شدن كيفيت سنگ پاركينگ مي شود. سنگ ها قابليت اين را دارند كه به مرور زمان كثيفي و جرم لاستيك را به خود بگيرند.

در مواردي كه كفسابي پاركينگ بعد از چند سال انجام مي شود نتيجه كار باعث حيرت سايرين خواهد شد زيرا كف پاركينگ مانند يك ساختمان نو ساز مي شود.

يكي از موارد مهم در كفسابي استفاده از بند كشي مناسب مي باشد كه كفسابي عبدي به راحتي اين مورد را انجام خواهد داد. يكي از مواردي كه در سنگ هاي پاركينگ به وجود مي آيد لقي سنگ ها مي باشد.

براي انجام كفسابي پاركينگ با ما در تماس باشيد.

http://xn----ymcbcc5dda4j7b64ejc5tha.com

sabidankaf بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

موردي كه امروز ميخواهيم به آن اشاره كنيم در مورد تفاوت و يا برتري روش هاي نماشويي با طناب و نماشويي با داربست مي باشد. شستشوي نما توسط نماشو در هر روش بستگي به مهارت او دارد . هر كدام از روش ها مزايا و معايبي دارند كه به طور جامع در اين مقاله به آن ها خواهيم پرداخت.

نماشويي با داربست

آنطور كه از اسم آن پيداست شستشوي نما از طريق برپا كردن داربست و با استفاده از آن انجام مي شود. . همانطور كه مي دانيد داربست از لوله هاي فلزي و بست هاي گوناگون تشكيل مي شود و به نماي ساختمان محكم مي شود و نما شو به وسيله ي كمربند مخصوص كار نماشويي را انجام مي دهد. مزيت بالايي كه اين روش نسبت به روش با طناب دارد اين است كه از ريسك كمتري به دليل ايمني بيشتر برخوردار است. در اين روش به دليل سطح اتكاي مناسب و همچنين امنيت بالا در اثر استفاده از كمربند مخصوص داربست نماشور مي تواند، با استرس كمتر اقدام به نماشويي ساختمان كند و با دقت و حوصله كافي به كار خود ادامه دهد ، اما ايجاد يك داربست در نماي ساختمان سختي ها و هزينه هاي زيادي دارد در برخي مكان ها احتياج به مجوز شهرداري دارد و همچنين اجراي داربست براي ساختمان هاي بسيار بلند و داراي نماي غير يكنواخت و داراي اشكال هندسي پيچيده تقريبا غير ممكن است.

نماشويي با طناب راپل

روش بعدي نماشويي با راپل و يا طناب مي باشد. خلاصه اين روش به اين صورت است كه نماشور با استفاده از طناب و محكم كردن آن در پشت بام و يا سطح نما به قسمت هاي محكم و معمولا فلز اقدام به سقوط از نما مي كند ، در اين روش امكان وجود ندارد و شستشوي نما با مواد نانو  توسط نماشو تنها در جهت سقوط و در حدود ۳ متر در جهت افق انجام مي شود  ، در اين روش نماشو سطح اتكاي مناسب ندارد و با كمترين نيرويي از نما جدا شده و سطح نما از دسترس نماشو خارج مي شود پس نماكار بايد با نيروي دست و مكنده هاي مخصوص موقعيت خود را كنترل كند تا بررويي نما مسلط باشد ، در اينجا تنها مراقب و محافظ و قدرت كار نماكار توانايي و مهارت خود و نيروي سندبلاست مي باشد ، در اين روش هزينه و سختي هاي داربست وجود ندارد و تنها عامل خطرات و همچنين سرعت پايين انجام كار نسبت به داربست است كه آن هم به دليل رعايت امنيت لازم مي باشد ، با روش طناب مي توان كارهاي چون نماشويي شيشه ، شستشوي نماي كامپوزيتي را با كيفيت مناسب انجام داد .

تيم نماشويي ونيز با دارا بودن متخصص هاي فعال در اين زمينه مي تواند نماي ساختمان را در كمترين زمان و با كمترين هزينه شستوشو دهد تا نمايي زيبا از ساختمان به نمايش در آيد.

http://kafsabiveniz.ir

sabidankaf بازدید : 36 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

كفسابي را اگر بخواهيم به طور خلاصه بيان كنيم اين است كه پستي بلندي هاي سطح را توسط دستگاه مخصوص مسطح كرده تا سطح جلا پيدا كند. يكي عواملي كه امروزه باعث زيبايي دروني ساختمان مي باشد همين بحث كفسابي مي باشد. كف يك ساختمان يكي از عواملي مي باشد كه در زيبايي ساختمان نقش بسزايي دارد.

كفسابي بايد توسط افراد متخصص انجام شود در غير اين صورت اگر توسط افرادي انجام شود كه در اين كار مهارت ندارند باعث از بين رفتن كف ساختمان و صدمات جبران ناپذيري به سنگ ساختمان مي شود.

انجام ندادن كفسابي در ساختمان باعث مي شود تا در پستي و بلندي هايي كه در كف موجود مي باشد ميكروب و آلودگي جمع شود و اين جمع شدن آلودگي به مرور زمان باعث كدر شدن رنگ سنگ مي شود.

ديدن نمونه كار هاي يك كفساب مي تواند راهنماي خوبي باشد كه كفسابي ساختمان خود را به گروه مورد نظر بدهيد يا خير. با مشاهده كردن نمونه كارهاي ما مي توانيد به خوبي از مهارت شركت ما در اين كار آگاهي پيدا كنيد.

قيمت كف سابي مطابق با اتحاديه مي باشد و از شما هزينه ي اضافي گرفته نخواهد شد. تنها چيزي كه شركت هاي كفسابي را از هم متمايز مي كند مهارت و وسايل آن ها در اين كار است.

مزاياي كفسابي

۱)پستي بلندي هايي كه توسط حوادثي بر اثر اشتباهات انساني رخ داده است برداشته شده و سطح براق مي شود و كاملا صاف و صيقل داده مي شود.

۲)شكاف هاي بين سنگ ها با عمل كفسابي پر مي شود. اين كار توسط مواد مخصوص انجام مي شود. بعد از انجام اين كار خود شما به خوبي عمل كفسابي را حس مي كنيد كه چقدر سطح زيبا مي شود. اين موار رزين هاي مخصوص مي باشند كه از شركت هاي بزرگ الماني تهيه مي شود.

۳) عمل كفسابي باعث افزايش طول عمر سنگ مي شود كه اين به خودي خود مي تواند مهترين عامل كف سابي باشد.

http://كفسابي-سنگسابي.com

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 872
  • بازدید کلی : 2,717